Returnare produs

Returnarea produselor cumparate online

Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul sa notifice în scris DecoLight ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la data încheierii contractului.

Singurele costuri ce revin consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor.

Returul se face de catre consumator la adresa specificata de DecoLight.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza DecoLight cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere tip (vezi mai jos FORMULARUL DE RETRAGERE.
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract

Clientului care a notificat DecoLight privind intentia de returnare, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat DecoLight decizia sa de retragere din contract.

Atentie! Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. DecoLight are dreptul de a decide acceptarea/neacceptarea returului, sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea diminuarii valorii realizate de catre reprezentantii nostri.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la notificarea de retur. DecoLight va amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre DecoLight.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Aceste dispozitii de mai sus nu se aplica clientilor persoane juridice.

Returnarea produselor cumparate in magazin

In cazul in care, la oricare dintre produsele DecoLight constatati defecte de fabricatie, in momentul achizitonarii, ne obligam sa reparam produsul in termen de 15 de zile:

  • daca produsul nu poate fi reparat, sau durata de service este mai mare de 15 de zile, produsul va fi inlocui cu unul identic.
  • daca produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu exista nici un alt produs identic, clientului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim de 30 de zile.
Procedura de returnare

Daca sunt indeplinite conditiile pentru returnarea produselor expuse la “Returnarea produselor cumparate online” sau “Returnarea produselor cumparate in magazin”, consumatorului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim de 14 zile calendaristice.
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere si, daca produsele, prin insasi natura lor, nu pot fi, in mod normal, returnate prin servicii postale, costul aferent returnarii produselor.

Clientii pot mentiona in notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produselor.

In cazul in care clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea sa, iar DecoLight nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care clientul accepta acest lucru.

In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. DecoLight va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

FORMULAR DE RETURNARE
Acest formular de retragere se completeaza online, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014).
60 de Zile de acomodare sau Poti Returna
Relaxeaza-te, esti protejat 100% !

Acum poti alege in liniste ce e mai confortabil pentru tine.
Orice ai alege din stocul nostru: canapea, coltar, fotoliu, pat tapitat sau saltea, ai 60 de zile in care sa te acomodezi cu ele sau poti sa returnezi comanda si noi iti vom da altceva la schimb sau banii inapoi!
Campania Maxinova ” Testeaza canapeaua/salteaua gratuit la tine acasa” este menita sa iti creasca increderea in calitatea produselor comercializate de Maxinova si totodata sa te ajute sa iei corect decizia de achizitie fara teama ca nu se va potrivi ceva acasa la tine.
Orice client, persoana fizica sau juridica care achizitioneaza o canapea din reteaua magazinelor maxinova sau de pe site, beneficiaza de posibilitatea ca in 60 de zile calendaristice sa o schimbe cu o alta canapea din stoc sau la comanda, ajustandu-se in plus sau in minus diferenta de bani, sau i se va returna pretul total de achizitie. Testarea este valabila doar cu respectarea conditiilor comerciale de mai jos :
1. Testarea este valabila 60 de zile calendaristice de la data achizitiei si receptiei canapelei/saltelei, timp in care clientul poate testa canapeaua in conditii reale de utilizare si poate lua decizia sa o returneze.
2. Produsul se returneaza in aceeasi stare calitativa ca in momentul in care a fost receptionat de client . Se returneaza fara urme de actiune mecanica sau chimica asupra ei. (fara urme de murdarie sau pete, zgarieturi, gauri, rupturi samd).
3. In cazul in care clientul opteaza pentru returnarea produsului si achizitia unui alt produs (mai scump sau mai ieftin) , al doilea produs devine optiune finala si nu mai poate fi returnat.
4. In cazul in care clientul opteaza pentru a primi banii inapoi, o poate face o singura data. Rambursarea pretului se face in maxim 30 de zile calendaristice de la receptia produsului de retur in magazinul de unde a fost cumparat.
5. Clientul trebuie sa prezinte la schimbarea produsului urmatoarele acte in original : factura fiscala, actul de identitate (canapele, coltare, fotolii, saltele)
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Prezentul Regulament se completeaza cu mentiunile din Termeni si Conditii si Politica de Retur.
Costurile de Retur sunt suportate de catre consumator.